کان برای رفتن به دندانپزشکی همیشه والدین را دچار دردسر می‌کنند، دلیل آن هم ترسشان از دندانپزشکی است که بیشتر از محیط و تجهیزات آنجا ناشی می‌شود. البته تمایل نداشتن خود بزرگ‌ترها برای رفتن به دندانپزشکی نیز به طور قطع در ایجاد ترس در کودکان تأثیر گذار است. برای کاهش ترس کودکان برای مراجعه به دندانپزشکی بخشی از مسئولیت به عهده پدر و مادرها است که بچه‌ها را کمک کنند تا با این ترس کنار بیایند و بخشی دیگر هم به کلینیک‌های دندانپزشکی مربوط می‌شود که این تبحر را داشته باشند تا بتوانند کودک را ترغیب به مراجعه کنند. پیش از هر چیز باید دید این ترس از کجا ریشه پیدا کرده است؟

زمانی که قرار است برای اولین بار کودک را به دندانپزشکی ببرید، باید بهترین انتخاب را برای او داشته باشید. اگر کلینیکی را انتخاب کنید که مخصوص کودکان است و پزشکان آنجا به خوبی با طرز رفتار با کودکان آشنایی دارند، شاید هرگز چنین ترسی در کودک شما شکل نگیرد.

کلینیک‌هایی که محیط‌ آنها برای پذیرایی و مراجعه کودکان طراحی شده است و با استفاده از رنگ‌های شاد توانسته‌اند محیطی با کمترین استرس را برای کودکان فراهم آورند، بهترین مکان‌ها برای مراجعه کودکان و کاستن از دردها و درمان دندان‌های آنها هستند.

چرا کلینیک دیبا را برای کودکان خود انتخاب کنیم؟

کلینیک دیبا در منطقه غرب تهران قرار دارد و برای افرادی که ساکن غرب تهران هستند بسیار مکان مناسبی است تا اطفال خود را برای معاینات دندانپزشکی نزد آنها ببرند. این کلینیک مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های روز دنیا است و همین امر موجب می‌شود که کلینیک دندانپزشکی دیبا را در رأس انتخاب‌های شما قرار دهد.

اگر تا به حال کودک خودتان را نزد همان دندانپزشکی که خودتان به آنجا مراجعه می‌کردید می‌برید و همیشه هم مجبورید برای بردن کودکتان از ترفندهایی استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تنها یک بار به کلینیک دندانپزشکی اطفال در منطقه غرب تهران مراجعه کنید و برای همیشه کودک خود را از این ترس بیهوده رها کنید.

تازه با این کلینیک نه تنها کودک شما ترسی برای مراجعه نخواهد داشت، بلکه خود داوطلب آمدن به دندانپزشکی خواهد بود. متخصصان این کلینیک می‌دانند چگونه باید با کودکان رفتار کنند و به بهترین شیوه‌ها آنها را روی یونیت دندانپزشکی بنشانند. همچنین، به آنها آموزش خواهند داد که چگونه از دندان‌های شیری خود به اندازه دندان‌های دائمیشان مراقبت کنند. کلینیک تخصصی دیبا شما را در نگهداری از دندان‌های کودکانتان یاری می‌رساند و به والدین گوش زد می‌کند که مراقبت از دندان‌های شیری باید مرتب و بدون کوتاهی کردن کودکان باشد.

در این کلینیک، تمام خدمات اطفال مانند مراقبت‌های رویش دندان، جلوگیری از پوسیدگی توسط قطره آهن و مراقبت از دندان‌های شیری توسط متخصصان با تجربه و متبحر بر طبق جدیدترین متدهای راه‌های ارتباطی با کودکان ارائه می‌شود.

در کلینیک دیبا دیگر تجهیزات دندانپزشکی در نظر کودکان غول‌های بی شاخ و دمی نیستند که بچه‌ها از دست آنها فرار می‌کنند، بلکه به راحتی با آنها ارتباط برقرار می‌کنند و مشکلی با آنها نخواهند داشت. دندانپزشکان نیز افراد مهربانی هستند که قرار است آنها را کمک کنند و از دردهای آنها بکاهند.