دندانپزشکی زیبایی با شرایط پرداخت اقساطی

برای دریافت نوبت ویزیت رایگان برای خدمات دندانپزشکی زیبایی فرم زیر را پر کنید

شرایط پرداخت اقساطی هزینه های دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی دیبا:

کلینیک دندانپزشکی دیبا جهت رفاه حال مراجعین خود، برای خدمات دندانپزشکی : انواع کامپوزیت دندان، لمینت دندان و ایمپلنت دندان شرایط پرداخت دندانپزشکی اقساطی به طور مستقیم و با چک صیادی در محل کلینیک دیبا را فراهم آورده است. در ادامه به طور کامل با شرایط پرداخت دندانپزشکی قسطی آشنا خواهید شد.

خانم داورپناه

لیفت لثه و 18 واحد کامپوزیت ونیر انجام دادم و خیلی راضی هستم، پیشنهاد میکنم بیاید اینجا حتما! سمت شهرک غرب هم هستن.

خانم محمدی

با اینکه تو شهر خودمون، بندرعباس، دندونپزشکهای کاربلدی هستن، اما من با شناخت کامل، کلینیک دیبا رو انتخاب کردم و از خدماتی که گرفتم بسیار راضیم! اول جراحی فرنوم لب انجام دادم، بعدش فاصله بین دندونام که زیاد بود رو کم کردن و بعدش هم 16 واحد کامپوزیت زیبایی؛ خیلی راضیم

خانم اقیانوسی

از فردیس کرج اومدم تا شهرک غرب، لیفت لثه انجام دادم و 8 واحد کامپوزیت ونیر، فقط بخاطر کیفیت و زیباییشون، بهتون پیشنهاد میکنم کلینیک دیبا رو از دست ندید

خانم امانپور

بنظر من کامپوزیت زیبایی باید طوری باشه که طبیعی بنظر بیاد و کسی نتونه به این راحتی ها حدس بزنه؛ من کلینیک دیبا رو انتخاب کردم چون از نمونه کارهای این کلینیک، طبیعی تر پیدا نکردم. 8 واحد کامپوزیت زیبایی سوئیسی انجام دادم که کاملا راضیم!

مراحل استفاده از پکیج‌های دندانپزشکی اقساطی کلینیک دندانپزشکی دیبا:

پس از معاینه کامل و دریافت طرح درمان از دندانپزشک، هزینه کل فرآیند دندانپزشکی مورد نیاز شما برآورد خواهد شد، سپس شما میتوانید هزینه های دندانپزشکی خود را به صورت قسطی با شرایط زیر پرداخت نمایید:

پکیج اول:

۲۰٪ تا ۴۰٪ پیش پرداخت اقساط ۱۴ ماهه هر دو ماه یک عدد چک

پکیج دوم:

بدون پیش پرداخت یک چک ماه اول و هر ۲ ماه یک چک تا سقف ۱۰ ماه

شما چگونه می‌توانید هزینه‌های درمان را پرداخت کنید؟

با پر کردن فرم بالا پکیج اقساطی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و پس از آن همکاران ما برای رزرو نوبت ویزیت رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

در نهایت دقت داشته باشید که:

چک شما باید صیادی و قابل استعلام باشد (چک بنفش، چک صیادی جدید است)

اگر قصد دارید از چک شخص دیگری استفاده کنید، باید کارت ملی صاحب چک را به همراه داشته باشید.

وضعیت استعلام چک شما باید سفید باشد.

پشت چک باید به امضای فرد بیمار برسد.

توجه داشته باشید که خدمات ما با چک تضمینی ارائه نمی شوند. (یعنی شما نمی توانید یک چک تضمینی بدهید و مبلغ قسط را به صورت ماهیانه پرداخت کنید).

با استفاده از شرایط پرداخت قسطی کلینیک دندانپزشکی دیبا، دیگر استرس و نگرانی پرداخت یکباره و یکجای هزینه‌های دندانپزشکی خود را نخواهید داشت و میتوانید به آسانی فرآیند درمان دندان‌های خود را تکمیل نمایید. توجه داشته باشید همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، در حال حاضر استفاده از شرایط پرداخت اقساطی صرفا برای خدمات کامپوزیت، لمینت و ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی دیبا امکانپذیر میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استفاده از دندانپزشکی اقساطی میتوانید با شماره های کلینیک دندانپزشکی دیبا تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر منتظر تماس از طرف همکاران ما باشید.