کامپوزیت دندان در کلینیک دندانپزشکی دیبا

کامپوزیت دندان یکی از روش های مدرن و پرطرفدار در دندانپزشکی زیبایی و دندانپزشکی درمانی است که با استفاده از مواد خمیری شکل به رنگ دندان، می تواند دندان های آسیب دیده، شکسته، کج، نامرتب، فاصله دار یا زرد را بهبود بخشد و زیبایی لبخند شما را افزایش دهد. این روش درمانی و زیبایی بخش، علاوه بر اینکه نتایج شگفت انگیز و طبیعی ای را به همراه دارد، مزایای دیگری هم دارد.

کامپوزیت دارای رنگ های مختلف است که بستگی به رنگ طبیعی دندان بیمار دارد. به همین خاطر، نتایج حاصل از کامپوزیت بسیار طبیعی و هماهنگ با لبخند بوده و تفاوت آن با دندان های سالم قابل تشخیص نمی باشد.

جهت دریافت مشاوره برای خدمات دندانپزشکی زیبایی مانند کامپوزیت دندان، شما میتوانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبح تا 8 شب و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 7 عصر به صورت تلفنی و یا در تمام هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه‌روز با پر کردن فرم زیر به صورت آنلاین از کلینیک دندانپزشکی دیبا درخواست نوبت داشته باشید.

کامپوزیت دندان در کلینیک دیبا

آخرین نمونه های شگفت انگیز کامپوزیت در کلینیک دیبا

بهترین برند های کامپوزیت دندان: کلینیک دندانپزشکی دیبا

خانم داورپناه:

لیفت لثه و 18 واحد کامپوزیت ونیر انجام دادم و خیلی راضی هستم، پیشنهاد میکنم بیاید اینجا حتما! سمت شهرک غرب هم هستن.

کامپوزیت ونیر زیبایی

خانم محمدی:

با اینکه تو شهر خودمون، بندرعباس، دندونپزشکهای کاربلدی هستن، اما من با شناخت کامل، کلینیک دیبا رو انتخاب کردم و از خدماتی که گرفتم بسیار راضیم! اول جراحی فرنوم لب انجام دادم، بعدش فاصله بین دندونام که زیاد بود رو کم کردن و بعدش هم 16 واحد کامپوزیت زیبایی؛ خیلی راضیم

کامپوزیت زیبایی

خانم اقیانوسی:

از فردیس کرج اومدم تا شهرک غرب، لیفت لثه انجام دادم و 8 واحد کامپوزیت ونیر، فقط بخاطر کیفیت و زیباییشون، بهتون پیشنهاد میکنم کلینیک دیبا رو از دست ندید

کامپوزیت دندان در کلینیک دیبا

خانم امانپور:

بنظر من کامپوزیت زیبایی باید طوری باشه که طبیعی بنظر بیاد و کسی نتونه به این راحتی ها حدس بزنه؛ من کلینیک دیبا رو انتخاب کردم چون از نمونه کارهای این کلینیک، طبیعی تر پیدا نکردم. 8 واحد کامپوزیت زیبایی سوئیسی انجام دادم که کاملا راضیم!

02188376084-6

همواره پاسخگوی تماس شما هستیم