خیلی از افراد کاشت دندان را درمان زیبایی تلقی می‌کنند، در صورتی که ایمپلنت جنبه درمانی دارد. برای افرادی که بنا به دلایل مختلف دچار بی‌دندانی شده‌اند از قبیل:

·       پوسیدگی‌‌های دندانی

·       بیمار‌های لثه

·       ضربه و حادثه

ایمپلنت جایگزین دندان طبیعی می‌شود از این جهت ایمپلنت دندان نسل سوم نامیده می‌شود.

مزایای کاشت ایمپلنت در کلینیک دیبا نسبت به سایر کلینیک‌ها

اگر تا به حال برای کاشت ایمپلنت اقدام کرده باشید، می‌دانید که کلینیک‌های دندانپزشکی از ایمپلنت با برندهای مختلف ساخت کشورهای سوئیس، آلمان، کره و… استفاده می‌کنند که هرکدام مشخصات مخصوص به خود را دارند.

با مراجعه به کلینیک تخصصی دیبا برای کاشت ایمپلنت، به طور قطع از ایمپلنت سوئیسی برای شما استفاده خواهد شد که جزء باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های حال حاضر در دنیا است. ایمپلنت‌های کره‌ای حدود 10 تا 15 سال عمر می‌کنند و برای همین برای افراد با سن بالا مناسب هستند، اما ایمپلنت‌های سوئیسی تا آخر عمر مانند یک دندان طبیعی در دهان باقی خواهند ماند و برای جوان‌ترها گزینه بهتری محسوب می‌شوند. قیمت‌ این ایمپلنت‌ها ارزان نیستند و دلیل آن این است که در زمان تجویز پزشک و پس از تأیید طرح درمان در جلسه‌های مشاوره، توسط کلینیک برای بیمار سفارش داده می‌شوند و ممکن است با بالا و پایین شدن قیمت دلار متأسفانه قیمت آن نیز تغییر کند.

اگر فردی بنا به هر دلیلی متقاضی ایمپلنت کره‌ای در کلینیک دیبا باشد، می‌تواند آن را از بیرون تهیه کند و برای کاشت به کلینیک بیاورد. برای تشخیص صحت ایمپلنت سوئیسی کلینیک پیش از باز کردن بسته شماره سریال آن را برای پیگیری به بیمار خواهد داد تا از کیفیت آن مطمئن شود.

یکی دیگر از تفاوت‌های کلینیک دیبا با کلینیک‌های دیگر را می‌توان در نحوه اعلام قیمت به بیمار در نظر گرفت. قیمتی که در این کلینیک برای کاشت ایمپلنت دندان به فرد اعلام می‌شود، ایمپلنت همراه با پروتز است، در صورتی که کلینیک‌های دیگر قیمت ایمپلنت و پروتز را به طور جداگانه اعلام می‌کنند.

کاشت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی دیبا تنها توسط جراحان متخصص انجام می‌شود و همین امر موجب می‌شود که بیمار از انجام ایمپلنت بهترین نتیجه و کمترین عوارض را داشته باشد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که در ایران حدود 25 هزار دندانپزشک مشغول به کارند که تنها 10 درصد آنها متخصص هستند.

کاشت ایمپلنت امروز در کلینیک‌های تخصصی مانند دیبا مطابق با شیوه روز دنیا است و این کلینیک‌ به مدرن‌ترین دستگاه‌های دندانپزشکی مجهز است. ایمپلنت جزء درمان‌های پر هزینه دندانپزشکی برای بیماران محسوب می‌شود و این امر برای کلینیک دیبا مسلم است، به همین دلیل افرادی که توانایی پرداخت هزینه ایمپلنت به طور یک جا را ندارند، می‌توانند در طول دوره درمان خود، با صلاح دید کلینیک آن را به طور اقساط پرداخت کنند.